Každá lekce jógy je takový posvátný rituál, kdy skrze své tělo máme možnost poznávat sami sebe. Jóga je propojením těla, dechu, mysli a ducha. Jóga utváří harmonii těchto všech aspektů. A tím se stává toto cvičení uzdravujícím a posilujícím, přináší radost a vyrovnanost do našich životů.

Jóga s Niki

Zvolte si vhodnou lekci dle svých časových možností. Volte cvičení které Vás baví a bude naplňovat. Pokud úplně začínáte, zavolejte, probereme co by pro Vás bylo vhodné. Pokud máte zájem o individuální trénink, výživový plán nebo o spolupráci, jsem zde pro Vás. Volejte, pište.

Hlučín

17Lis2019

CYKLUS SVÁTEČNÍ JÓGA S NIKI nr.1 (90min)

Přijďte se zklidnit v čase předvánočním, protáhnout svá těla a zklidnit svou mysl. Za doprovodu manter, vůní, čajů v kráse jógy spolu se mnou. Těším se na Vás.

Od 17:00 do 18:30

Zbývá 8 volných míst

Rezervace

08Pro2019

CYKLUS SVÁTEČNÍ JÓGA S NIKI nr.2 (90min)

Přijďte se zklidnit v čase předvánočním, protáhnout svá těla a zklidnit svou mysl. Za doprovodu manter, vůní, čajů v kráse jógy spolu se mnou. Těším se na Vás.

Od 17:00 do 18:30

Zbývá 6 volných míst

Rezervace

Olomouc

01Úno2020

1.2.2020 OTEVŘENÍ VLASTNÍHO STUDIA V OLOMOUCI

Více informací budu pomalu sdílet během ledna ... nyní usilovně pracuji a vymýšlím :)

Rezervace

„Buďme laskaví vždy, když je to možné. A možné je to vždy.“ Dalajláma

Děkuji a těším se se na Vás.

Jak lekce probíhají?

Mou lekci můžete navštívit ať už jste žena, dítě, muž nebo jste třeba těhotná*. Můžete také dorazit i s dětmi od 3 let společně. V páru, s kamarádkou – zkrátka srdečně ráda přivítám kohokoli, kdo má zájem připojit jógu do svého života.

Na lekci je vhodné přijít prosím Vás cca 10min předem, ať máme čas si vysvětlit kde, co a jak dělat pokud jdete úplně poprvé. A dále vyřídit věci na recepci (placení, vyplnění dotazníku apod.). A celkově je fajn když máme časový prostor.

Na lekci si berte s sebou pohodlné oblečení, protiskluzové ponožky nebo ideálně cvičíme bez. Důležité je pití – pouze čistá voda ( nebo bylinný čaj ). Podložka není nutná neboť máme k zapůjčení.

Lekce začíná ve stanovený čas, kdy se všichni sejdeme v sále. Poté se vzájemně pozdravíme, řekneme si co je případně nového a pomalu začínáme. Vždy sdílím jak a co dnes budeme dělat, co nás čeká a co nám to přinese.

  1. Začínáme vždy uvědomováním dechu – dýchacími technikami (kapalabhátí, plný jógový dech aj.)
  2.  Poté pomalu přecházíme k protahování celého těla od hlavy až po paty, což je také příjemným uvolněním.
  3. Po protažení a uvolnění celého těla je nejdůležitější a pravý čas ke cvičení jógových pozic (ÁSAN**) a sestav tvořených z nich, kde je Vám vše vysvětleno a popsáno. Poté přecházíme ke zpevňování středu těla a uvolňování zad.
  4. Následuje ta nejpříjemnější část – masáže. Ty se dělají ve dvojici, je to jednoduchá technika masáží celého těla.
  5. Ke konci společně ulehneme k závěrečnému relaxu a meditaci, kdy si už jen vychutnáváme sami sebe a prostor pro sebe. Poté si vzájemně poděkujeme a rozloučíme se. Po józe bychom se měli cítit příjemně a hezky.

Vždy po lekci máte prostor se mě na cokoli zeptat, pokud je Vám něco nejasné, či Vás cokoli zajímá okolo jógy nebo i mimo ní. Děkuji za přečtení a těším se na každého, s kým se setkám a budeme mít tak možnost lekci společně prožít.V případě jakéhokoli dotazu pište, volejte.

S láskou Vaše Niki.

* při předpokladu bezproblémového těhotenství, vždy po konzultaci s Vaším lékařem

** Cvičení ásan neboli jógových pozic patří dnes v naší společnosti k nejrozšířenější praxi jógy. Každá z ásan má hluboký význam. Působí na různé orgány v těle, pracuje s určitou skupinou svalů, ale také pracuje s energií a čakrami. Cvičit bychom měli vždy v souladu s dechem a s plnou koncentrací. Sanskrtský název ásana znamená „pohodlná pozice“. Přestože některé z pozic jsou zpočátku nepříjemné nebo přímo nemožné, postupným nácvikem se můžeme dobrat k tomu, že se v každé pozici dokážeme uvolnit.

Prosím obeznamte se také se SPOLEČNÝMI PRAVIDLY :

  • v případě, že se nebudete moci z jakéhokoli důvodu účastnit na lekci, kterou jste si rezervovali. Prosím omluvte se NEJPOZDĚJI do 10:00 téhož dne kdy se lekce/akce koná. Jde o to, aby Vaše místo bylo uvolněno dalším lidem, kteří by chtěli přijít. Děkuji za ohleduplnost a respektování jeden druhého. V případě, že se tak nestane bude Vám lekce naúčtována hotově nebo z permanentky při další návštěvě.
  • před lekcí si prosím ztište své mobily, neboť je příjemné když nejsme rušeni vlivy z venku
  • předem mne upozorněte na své zdravotní omezení. Ať Vám mohu připravit individuální přístup na lekci.
  • cvičte jen tehdy, jste-li zdraví, necvičte při silných bolestech a nachlazení !!!
  • před lekcí ideálně 1 – 2 hodiny nejezte
  • pokud potřebujete odejít z lekce dříve, udělejte tak ještě před zahájením závěrečné relaxace
  • bezprostředně po lekci se nedoporučuje sprchování – to může zastavit nastartované metabolické procesy

Zdravotní omezení pro cvičení jakékoli jógy s Niki

Před začátkem cvičení mne vždy upozorněte na těhotenství či svá zdravotní omezení. Jedná se zejména o:

  • pooperační stavy
  • psychické problémy
  • vysoký či nízký krevní tlak
  • nemoci srdce
  • epilepsie
  • zvýšený nitrooční tlak
  • zvýšenou funkci štítné žlázy
  • cokoli co Vás omezuje nebo je Vám při cvičení nepříjemné (tenisové lokty, karpály, migrény apod.)

(Ve všech těchto případech se doporučuje konzultace s ošetřujícím lékařem.)

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ :

  • Nesetrvávejte dlouhou dobu v předklonových pozicích pokud máte potíže s vysokým tlakem
  • Vracejte se pomalu a postupně z předklonových pozic, pokud máte nízký krevní tlak
  • Nedělejte svíčku pokud máte menstruaci, nebo máte potíže se štítnou žlázou (hyperfunkce štítné žlázy)
  • Buďte opatrní při záklonových pozicích, pokud máte problémy s krční páteří, či jste po operaci páteře apod.

ŽENY prosím Vás, v prvních 3 dnech menstruace se nedoporučují obrácené pozice (svíčka, pluh). Jóga není jen fyzický trénink a právě v období menstruace můžeme plně ocenit její další úrovně. Osvěžení a uvolnění přináší dechová cvičení. Nádí šódhana či plný jógový dech nám dovolí ustálit emoce a najít potřebnou koncentraci i odvahu ke cvičení. Nepříliš vhodné jsou však ohnivé dechové techniky, které příliš rozproudí krev v těle, jako je například dech kapalabhátí. Avšak vždy záleží, jak se samy Vy cítíte. Respektujte své tělo, pocity a rozpoložení.

Nejsem zodpovědná na zdravotní stav klientů a případné újmy na lekci. Každý je při návštěvě lekcí zodpovědný sám za sebe a svůj zdravotní stav. A návštěvou lekce s tímto souhlas a respektuje výše uvedená pravidla.

10 důvodů PROČ je jóga tak kouzelná

Uvažujete nebo cítíte že byste toto cvičení zařadili do svého života? Tady je 10 základních přínosných důvodů, proč. Jóga je fenoménem a získává si stále více příznivců. Je oblíbeným způsobem, jak se zbavit stresu, uvolnit se a zpevnit tělo od samého základu. Navíc si báječně pročistíte hlavu, zvědomíte si svůj dech i své tělo. Proč […]

Číst dále