21 denní výzva s Niki

♥ Tak je to tady !!! 21 denní výzva s Niki.

Těchto 21 dní je pro Vás pokud chcete s jógou začít a to efektivně a komplexně. Každý kdo se výzvy účastnil poznal na vlastní kůži blahodárný efekt jógy a to jak fyzicky tak duševně. Stačí k tomu 15 minut denně. Cvičit může KDOKOLI, KDYKOLI a KDEKOLI. Nechte vstoupit klid a pohodu do Vašeho života, jsme v tom SPOLU 🙂

O co v této výzvě jde a co je jejím obsahem ?

“ Tato výzva je pro všechny – jde v ní POUZE o to zapojit cvičení do našich každodenních životů. Najít si 15 minut ne na cvičení, ale PRO SEBE  a SVÉ TĚLO. Jde o společných 21 dnů, kdy si užijeme jógy, posilovacích cviků a relaxace. Cílem je uvolnit se, naučit se něco nového, zaktivovat svá těla a mít z toho RADOST a to je důležité. “

Vaše Niki.

Takže si to shrneme – O ČEM JE VÝZVA ?

  • o lehkém cvičení kde zapojíme jógu, posilovací cviky celého těla a relaxaci a je vhodná pro KAŽDÉHO
  •  o 15-ti minutách denně pro SEBE a SVÉ TĚLO
  • o vyzkoušení něčeho nového
  • o RADOSTI

Co musím splnit já jako účastník  ?

  • chtít si na sebe udělat čas a užít si to
  • vytvořit si vždy krásnou atmosféru, aby se mi dobře cvičilo – jak na to o tom ve videu předvýzvy 2/4
  • zkusit podpořit výzvu stravou – o tom ve videu předvýzvy 3/4
  • dovolit si být v klidu a mít ze sebe RADOST
  • nebýt na sebe přísná/ý

♥ PROGRAM 21 DENNÍ VÝZVY :

  1. úvod a protahování
  2. jóga + dýchání
  3. jóga + ruce
  4. jóga + břicho
  5. jóga + nohy
  6. jóga + celé tělo
  7. relax
  8. jóga + dýchání
  9. jóga + ruce
  10. jóga + břicho
  11. jóga + nohy
  12. jóga + celé tělo
  13. překvapení
  14. relax
  15. jóga + ruce
  16. jóga + břicho
  17. jóga + nohy
  18. jóga + celé tělo
  19. obličejová jóga + relax
  20. jóga + pánevní dno
  21. jóga + závěr

Cvičení je možné podpořit pro lepší náladu a efekt JÍDLEM, níže uvádím pár tipů a mluvím o tom ve videu předvýzvy 3/4 (odkazy pod videem) 🙂

Správná strava je základem, a proto se snažte těchto 21 dní zaměřovat na čerstvé potraviny, nastartovat spalování a tělo před létem odlehčit. Stravujte se v tu chvíli, když jste opravdu hladoví a s porcemi to nepřehánějte. Poslední jídlo si dopřejte minimálně dvě hodiny před spaním.


 

♥ Jdeme na to,  ZDE NALEZNETE PRVNÍ VIDEO, všech 21 videí a jiná najdete na mém youtube kanále / Nikol Plačková :

MZde naleznete každý den nové video a záznamy v odkazu níže.

Odkazy na youtube zde / prokliněte


Chceš se k nám přidat a vyhrát poukaz na lekci jógy semnou ?

  • sdílej se mnou Tvou cestu výzvou

– dej mi like na Facebooku

– odebírej můj kanál na youtube
– pokud máš Instagram – sleduj Jógu s Niki

– registruj se k 21 denní výzvě:

 

  • Každý je zodpovědný za svůj zdravotní a psychický stav. Kontraindikace naleznete rozepsány na stránce v sekci “jóga s Niki“ pod rezervacemi na lekce. Děkuji, za přečtení.

Těším se na každý den s Vámi. Niki ♥

TADY ↓ jsme v tom SP♥LU.

« 2 z 3 »